Sarah Testar Cookie Dough

Förra veckan när jag var i stan gick jag inom Pressbyrån och kunde inte låta bli att köpa en av dom omtalade Ben & Jerrys glassarna. Dom säljer smarta småpack för 26 kr. Inte det blilligaste, men eftersom det varit så himmla mycket tjat om dom här glassarna, alla pratar om dom, så måste dom väl ändå vara värda pengarna kan man tycka?! Jag köpa den smak som jag hört mest om: Cookie Dough.



Min uppfattning: Visst, glassen är värd pengarna. Otroligt god om man jämför med dom tråkiga vanliga glassarna på burk. Själva degen som finns i glassen är extremt god och föll för den direkt. Jag hade önskar att det var lite mer till och med. Detta är den perfekta glassen att provsmaka sin första Ben & Jerrys glass om man fortfarande intehar gjort det än.

Mitt betyg: SSSSS 5/5


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller helt med. Den är riktigt god! jag äslkar ben&jerrys och har gjort de länge :) den va min första av dom, också..du måste smaka half baked, den är god :)

2009-09-04 @ 16:48:04
URL: http://www.unicorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0