Milian är förkyld...

Vi har för ovanlighetens skull städat idag. Ja, jag var lite ironiskt där, ibland känns det som att det är det ända vi gör dagarna ut och dagarna in. Men det ser lika stökigt ut ändå när man sen stiger upp på morgonen dagen efter. Och inte orkar man städa om kvällarna heller, då vill man bara ligga och slappa framför tvn.

Isabelle har varit här idag och hon är fortfarande kvar. Hon och M ska kolla på fotbollen som börjar strax. Pust! All den här tjat om fotboll gör mig galen snart. Varje dag åker det upp nya Liverpool grejer, jag ska visa er vad Mr. M har dragit fram sen på bild. Jag kan ju säga att jag inte riktigt är så glad för det!

Jag har lyckats smitta ner Milian, stackaren! Han har blivit snorig och inatt snarkade han jätte mycket. Hela familjen fick ligga inne mellan mig och M. Det var ju trots allt fredag igår, fredagsmys! =)


Milian är glad även fast han är super förkyld i sin nya Molo bodysuit. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0