Låter det intressant?!

Jag funderar på att slå ihop ett litet klädparty där man bjuder in en hel bunt med mammor, gärna unga mammor men även andra är självklart välkomna! Vi samlas såklart hemma hos mig (i Växjö), jag bjuder på fika och vi får samtidigt lära känna varandra samtidigt som vi shoppar härliga kläder. Självklart är barnen också välkomna, så kan dom leka med varandra. Jag funderar på antingen att ha ett Gangstar party eller ett MeandI. Tror det lutar mot MeandI då dom färgglada och kläder för både oss och våra barn. Lite kul att matcha ju!



Skulle detta vara något som intresserar er?! Isåfall kommentera i detta inlägg så ska jag se om vi blir tillräckligt mycket folk. För isåfall är ni välkomna till mig någon gång under hösten! =)



Kommentarer
Postat av: Nicole - 18 år och ensamstående mamma till Thilian <3

jag är helt klart på det :)

har en kompis nog också skulle vilja vara med :)

2009-09-01 @ 21:05:21
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Nicole - 18 år och ensamstående mamma till Thilian <3

självklart är min kompis också mamma :D

2009-09-01 @ 21:10:39
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0