Fräscht värre...

Kom precis hem från jobbet. jag fick sluta en timme tidigare, extra skönt och jag blev även hämtad av Ms pappa som skjutsade hem mig, Sebastian, Isabella och Minea. Just nu är Isabelle och Minea ute med barnen. Och M och hans bror kollar på fotboll, förvånande va?! =)

Jag kanske ska få jobba imorgon, det var någon som hade vart sjukt hela helgen. Så jag hoppas på att hon fortfarande är det! Hehe! Nu ska jag vara snäll, men we need the money!!

Annars är allt lungt, vi stack aldrig hem till Ms föräldrar igår vi ska dit idag istället. Men dom kom upp igår med en present till mig. En parfym, Ralph Lauren för att vara exakt. Den luktar asgott och känns väldigt fräsch! Tack så mycket! =)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åhh, den parfymen e asgoood!:) Lr, ja, kanske inte god, men den luktar gott o smakar kanske inte nåt vidare;)

2009-09-13 @ 14:35:02
URL: http://maaagda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-09-14 @ 13:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0