Är hösten här nu?!

Idag fick jag sovmorgon, en välförtjänt sådan också, enligt mig iaf! =) M var snäll och gick upp med barnen och lät mig ligga och sova en timme extra. Så idag känner jag mig utvilad.

Det märks att hösten är här nu. Blåsigt och kallare i luften. Grått och trist! Usch! Var tog sommaren vägen liksom?! Har vi ens haft någon sommar iår?!! Jag tycker tiden kan hoppa fram till julafton. Sen är det bara några dagar tills vi åker till Australien, förhoppningsvisst. Då lämnar vi kalla Sverige och åker till varmare väder. =) Längtar!! 


Nedräkning:
7 dagar kvar till min 22års dag!
15 dagar kvar till Milians dop!
36 dagar kvar till Ullared!
111 dagar kvar till Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0