Söndigt bort fixat..

Nu så sover båda barnen, jag har suttit på Tradera och lagt ut lite kläder. Ta gärna en titt HÄR! Idag har vi fixat lite här hemma, städat, tvättat och lite andra roliga saker. Haha! M var borta på Jysk och skulle fixa vårt vardagsrumsbord. Det gick sönder här om dagen. Ena benet åkte av och det gick inte att sätta dit det igen. men efter många om och men är det fixat nu.

Imorgon får vi gäster. Min farbror hans fru och mina två kusiner kommer hit och hälsar på. Dhar aldrig varit här så det ska bli jätte kul! Dom hade varit nere i Blekinge i helgen och ska hemmåt imorgon, (dom bor strax utanför Göteborg). Så imorgon ska vi upp tidigt, och jag ska baka något gott tills dom kommer. Så jag kan ha något att bjuda på. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0