Nya stövlar till mamma Sarah...

Nu börjas det samlas folk här hemma. Ett gäng killar kom precis innan för dörren och ni kan ju gissa vad som händer hos oss nu. Jo Liverpool match, mycket riktigt!

Igår hade jag en helt bloggfri dag. Jag hade varken tid eller lust. Jag och min syrra mötte upp min mamma nere i stan sen tog vi bussen till samarkand. Där fick jag ett par stövlar av mamsen. Tindra fick en bok och ett par fingervantar som hon tyckte var väldigt intressanta. =) Vid tre var vi tillbaks i stan och vi gick inom Domkyrkan och mötte upp M som hade jobbat där hela dagen. Så vi tog bussen hem tillsammans.

Det var så himmla tråkigt väder hela dagen igår, regnade precis hela dagen och det var så mörkt. Vi la oss i soffan och mös hela familjen och kollade på Körslaget.

Ikväll efter matchen ska vi hem till Ms föräldrar och äta kvällsmat. Skönt att slippa laga själv. Hehe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0