Nintendo Wii i huset..

Idag har vi varit iväg nästan hela dagen. Vi var hemma hos Ms föräldrar, hans mormor var där och vi passade på att låta barnen träffa henne. Tog en fika där, sen har vi också varit på Media Markt och M fick sin vilja igenom efter nästan 2 års tjat. Vi köpte ett Nintendo Wii, så nu har vi det här hemma. Hehe! Har inte hunnit spela så mycket dock. Var tvungen att börja med maten så fort vi kom hem, sen skulle M till jobbet. Han jobbar till två inatt. Så jag har varit själv med barnen.

Nu sover båda barnen iaf, och jag sitter och kollar på Idol, dom hyllar ju Michael jackson ikväll. Kul, men kan inte låta bli att känna lite sorg också när jag hör hans låtar. Usch. Tänk at jag aldrig fick se honom. =/

Ska jobba imorgon också, så kan inte sitta uppe för länge heller. Sen imorgon kommer min syster hit. Vi ska ha tjejkväll, M jobbar natt imorgon också. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0