Mysig dag...

M jobbar idag. Han började halv åtta och skulle egentligen jobba till halv nio ikväll, men han kommer hem redan nu klockan två. Så ska han jobba nästa pass nästa vecka. Skönt för både honom och mig. Det blir intensivt när man tar han om båda barnen hela dagen och samtidigt ska sköta hemmet, och att jobba i 13 timmar ska vi inte prata om.

Jag och barnen vaknade när M gick hemmifrån, men mös kvar i sängen ett tag. Milian sover just nu och Tindra sitter och kollar på Disney Channel. =) Vi får se vad dagen har att bjuda på. Jag ska ner till affären och posta lite paket från tradera som jag har sålt. La ut 6 aktioner och fick ihop 557 totalt. Det är inte klokt, folk är som galna på Tradera och köper kläder för mer en vad dom kostar i vanliga affärer. ?!
 


Mammas små sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0