Här gottar vi oss i onyttigheter..

Nu är hela min familj samlade hemma hos oss, och samtliga ska sova hos oss. M jobbar halvnatt ikväll. Vi ska spela lite Wii (alltid lika kul!) och gotta oss i godis och julmusk. Kanske blir någon film också, vi får se.

Vi var iallafall i stan innan idag. Shoppade lite kläder åt Milian, kan visa bilder imorgon. Vi åt på Mac Donalds, vilket är mycket populärt av Tindra. Hon fick två böcker idag. Köpte även hårfärg till mig, två stycken. Det behövs till mitt långa hår. Jag har för fasen hår ända ner till svanken snart!! Eller nja, 5-7 cm kvar sen så. =) Milian sover gott nu, och Tindra sitter och myser hos mormor. Nu ska vi äta efterrätt på blåbärspaj, kolatårta och glass. Haha! Här är vi nyttiga ser ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0