Eh heldag i stan..

Vi har spenderat en hel dag i stan idag och det har varit skönt att vara ute med hela familjen. Det är inte så ofta vi är det. Vi åt lunch på Hong Kong, super gott. Tindra tyckte det var godast av oss alla tre som åt kan jag tänka mig. =) Sen var vi på banken och satte in lite pengar. M skulle upp till sitt kontor och fylla i arbetstimmar, så jag drog inom Polarn o Pyret. Där inne hittade jag såklart något fint till Milian där, dom har ju lite rea också så.

Sen var jag inne på Lilla Skattkammaren och kollade lite. Jag har ett nytt favoritmärke som finns just i denna affär. Nämligen Geggamoja. Fy vad snygga och häftiga kläder det var där till barnen. Bra kvalitet också! Så dit kommer jag säkert att återkomma för shopping av Geggamoja och Ej Sikke Lej. =)

Nu sover barnen, dom var helt slut, och Tindra sov aldrig middag idag. Andra dagen i rad som hon inte gör det. Hon kanske inte behöver det längre. kanske är därför hon har varit vaken så sent när hon väl har sovit middag..


Dagens shopping.
(Hittade inte den exakta bilden på den mörkblåa polotröjan jag köpte, med den ser ungefär ut som den på bilden)

Färgglad Body 120;- Ordn.pris 175;-
Mörkblå Polotröja 70;- Ordn.pris 145;-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0