Avbeställt tid på BVC?! Nej?!

Jag hade ett missat samtal imorse på mobilen och någon hade pratat in på min telefonsvarare. Det var Bitte vår Bvc-tant som sa: "Hej Sarah, jag hörde av min kollega att du hade ringt och avbeställt tiden till Milian för att han är förkyld, så jag tänkte bara boka om tiden, du kan väl höra av dig!". VA?! Vadå avbeställt!? Jag ringde upp henne men inget svar, så drog ner till BVC tiden jag hade iallafall. Fick vänta i nästan en halvtimme tack vare detta. Bitte kollade välrigt förvånande när hon kom ut. =) Förklarade att det måste varit en annan Sara som avbeställt sin tid för inte vad det vi inte.

Allt gick bra förutom att han var lite röd i rumpan, men det är väl inte så konstigt kanske. Dom två senaste dagarna har han skitit ca 6 bajsblöjor om dagen. Hans rumpa hinner liksom inte återhämta sig. Fick en kräm som ska skulle smörja honom med. Nu väger han 8520 g och är 72 cm lång. hans huvudomfång är 44,7 cm. Han växer som han ska, min stora gosse!

Nu ska vi dra ner till stan, måste göra oss iordning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0