Äntligen hemma...

Slutade jobbet kl 14.00 så var hemma till halv tre. Har ätit lunch och lekt med barnen en massor. Jag känner mig väldigt seg idag, och glad över att jag inte ska jobba imorgon. Ska tappa upp ett bad och lägga mig och vila en stund och slappna av. Så känner jag mig förhoppningsvist piggare sen. =)

Föresten så fick jag den snygga Molo bodyn såld på Tradera idag, som tyvärr var i fel storlek , om ni kommer ihåg.. Jag köpte ju den för 175 kr, och fick den såld nu för 202 kr. Bra va?! Nästan 30 kr mer än vad jag fick betala för den. Haha! =)

I helgen har jag tänkt att lägga ut lite mer på Tradera, om jag hinner vill säga. Både jag och M jobbar i helgen..


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hej!

Tänkte tipsa om min nystartade tävling där man kan vinna en Paul Frank t-shirt (strl 2-6 år)



http://edvinsmamma.wordpress.com/2009/10/15/tavla-om-en-paul-frank-t-shirt/

2009-10-15 @ 17:04:14
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0