Sjukstuga!

Här har det varit sjukstuga hemma hos oss. Barnen har ju varit jätte förkylda och igår hade jag feber hela dagen. Kände mig redan trött och seg och hade även huvudvärk på kvällen i Måndags. Men det gick över när jag tog en alvedon. Magda och John kom över i måndags och vi spelade Wii, snackade skit och det blev ett glas vin eller två. Så det var mycket trevligt! =)

Men igår var väldigt seg, ville bara ligga i sängen hela dagen. Men det går ju inte när man har två barn och ett hem som man måste ta hand om. Men idag har jag inte haft någon feber. Ska strax till City Gross och handla. Isabelle ska passa barnen så länge, så går det snabbare.


Trött mamma med son.. =)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

det var assskul=) men jag hade faktiskt ont i armvecket dagen efter :S du måste slänga ut de galna korten du tog =) hehe. PUSS!

2009-11-19 @ 10:54:21
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0