Rethosta..

I morse väckte M mig innan han gick till jobbet, (han började åtta idag). Så vi satt och åt frukost tillsammans för första gången på jätte länge. Milian vaknade han också, men Tindra sov. Väckte henne kvart över åtta och gjorde iordning frukost åt dom båda. Nu är vi allihopa påklädda och iordning gjorda. Ska bara borsta och sminka mig. =)

Ska ringa ett par samtal idag. Måste fixa boxern. Vi får en massa störningar hela tiden när vi tittar på tv. Ska ringa min gamla gymnasieskola också, har blivit något fel på mitt betyg. Usch!

M jobbar till två tror jag, får se vad som händer idag. Känner mig pigg och ganska utvilad faktiskt. Även fast jag har legat och hostat hela natten. Har fått jätte jobbig rethosta. Riktigt jobbigt är det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0