Polkagrisar och Julmust..

Nu! Är det lungt här i stugan. Båda barnen sover, och nu ska jag njuta av en stund för mig själv! Vi har haft en intensiv dag med skrikiga barn och mycket gnäll. Vet direkt inte varför, men idag har det varit väldigt intensivt och stressigt och jag tror barnen har känt av min stress helt enkelt.

Vi var iallafall ute och gick innan och det behövdes. Båda barnen blev lugna och vi kunde äta middag i lugn och ro tillsammans. M slutar nu, men han kommer inte hem än, först ska han till sina föräldrar och kolla på Liverpool matchen..

Själv ska jag nog sätta på en film, knapra i mig lite polkagrisar och dricka Julmust! Så gott!


It's a must..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0