Nu har han lämnat mig...

Nu har M lämnat mig! Så nu får jag känna på hur det är att vara ensamstående mamma till två barn. Fast han kommer ju tillbaks. =) Han ska bara till England, till sina släktingar och kommer hem på måndagkväll. Där trodde ni att han hade flytt hemmet och bara lämnat mig med barnen va?! Men så vad det ju inte. Hehe!

Nu ska jag mysa med mina små barn hela kvällen och bara ta det lungt. Imorgon kommer min mamma och syskon och ska stanna över här en natt eller två, vet inte redigt. Men skönt att dom kan komma över och hjälpa mig lite. Sen får jag nog lite fler gäster och det är alltid lika revligt! =)


Håll uttkick efter min tävling som snart kommer att komma upp!


Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

gud så söta småttingar du har!

2009-11-05 @ 23:59:15
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0