Mammas pojkar..

Nu är jag i Rottne hos mamma. Men det är bara jag och min syster nu, mamma ska nämligen jobba inatt. Så vi sitter här vid varsin dator och surfar och spelar roliga spel på datorn. En sida som är ganska rolig att vara inne på, där det finns en massa roliga småspel, som man kan fördriva tiden med är spela.se. Förr satt jag alltid där när jag inte hade något för mig, men nu för tiden har jag knappt tid att sitta framför datorn.

Ganska skönt att komma ut till Rottne då och då, speciellt efter dom här jobbiga dagarna med sjuka barn och jobbiga nätter. Synd bara att man skule jobba. Jag känner redan hur ögonen börjar bli tunga, och frågan är hur länge jag lyckas hålla mig vaken ikväll. Klockan 07.15 går bussen från Rottne in till stan. Sådär lagom kul! =(

Jag och min syster har gottat upp oss med en massa godis och läsk och vi ska strax sätta oss och kolla på Mammas Pojkar. Ganska underhållande program måste jag säga! Några fler som kollar på det? =)


Dom till vänster verkar vara dom mest normala. Men ingen av killarna är speciellt snygga, han i mitten är ju för självgod och han till högers mamma är ju inte riktigt klok. Som sagt underhållande i högsta drag. Jag älskar serier med mycket drama i. Hehe!


Kommentarer
Postat av: mia

jag kollar på mammas pojkar. Och jag tycker som du, de till vänster verkar vara mest normala.. iallafall killen. Hans mamma är lite gammaldags av sig. Men hon är ju inte direkt ung heller :)



Jag tror de överdriver lite också, för tittarsiffrorna.. :)

2009-11-12 @ 22:12:32
URL: http://miakurtsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kollar också lite på det..mest för att där är två st som är från ystad med av tjejerna. Men hon ena åkte ut sist. Plus att det är riktigt underhållande men jag tror att det är väldigt uppgjort.. Programet är exakt som de som fanns i USA. Mammorna är exakt likadana i detta programmet som i det amerikanska..det är lite tråkigt tycker jag!

2009-11-13 @ 19:06:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0