Lite uppdatering:

Skulle egentligen jobba idag, men har fått sån jobbig hosta och fick inte mycket sömn inatt pga den. Men måste jobba imorgon, måste få in lite extra pengar nu till Australien. =)

Det har hänt massor:

- Igår jobbade jag, kom hem vid tre sen tog jag barnen och gick hem till Frida. Fikade, barnen fick glass och det gick ju hem hos Tindra. Sen lekte dom med varanda liten leksak som Tuva har tror jag. Hehe! =)

- Vi hämtade passen på barnen här om dagen. Hehe!

- Vi har fixat en av två resebarnvagnar som vi ska ha med oss till Australien.

- Vi har kommit fram att vi ska vaccinera oss trots allt mot Svininfluensan. Inte för att jag är så rädd för just Svininfluensan men pga att vi ska till Australien. Om det skulle vara så att någon av oss skulle gå och bli sjuka av den här influensan, skulle hela resan vara förstörd. Och Australien är en lite "once in a life resa" känns det som.

- Barnen blev vaccinerade igår, dom mår bra. Milian hade lite feber imorse, men nu är han feberfri igen. Vi får se hur det går. M ska vaccinera sig nästa vecka, jag någon dag efter honom.

- Tindra bajsade i sin potta häromdagen. Hehe, trevligt jag vet. Men jag tror att för er som är föräldrar så fårstår ni nog hur stolt man känner sig när det har hänt första gången. =) Tindra tyckte inte det var lika trevligt, hon tyckte bara att det var äckligt!


Ja, det har ju hänt lite. Hinner ju inte blogga så mycket nu för tiden. Men ikväll ska jag sitta vid datorn lite har M lovat mig. =)


Leker i rummet.



Tindra bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0