Intensiv tid med barnen..

Det är en väldigt jobbig och intensiv tid just nu med båda barnen. Tindra sover knappt middag och hittar på en massa hyss och bus. Milian har börjat resa sig upp mot allting så honom kan man inte släppa med blicken, han har till och med börjar klättra ur sin gåstol. Han vill bara stå upp hela tiden. Kommer han bli lika tidigt med att gå som sin syster tro?!

Som sagt det är verkligen fullt upp här hemma nu, M har fått lite mer jobb plus att jag själv hoppar in och jobbar lite då och då, och bloggen blir den första som blir drabbad tyvärr. Men mina barn går såklart i första hand! =)

Jag jobbade i lördags, kom hem och då skulle M kolla på Liverpool match. Sen var det att sätta igång med kvällsmaten och slänga sig framför tvn och kolla på Idol. Jag var verkligen jätte trött igår! Tindra hade vaknat flera gånger under natten till lördag occh gråtit jätte mycket. Det var ett under att Milian inte vaknade.

Idag ska vi nog hem till ms föräldrar som vanligt. Det brukar bli så, men vi har inte fått tag på dom än. Det skulle vara skönt att slippa laga maten ikväll iaf. Pannkakor blir det strax till lunch iaf.
 


Tindra och min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0