Ingen ork..

Har inte haft tid eller ork att blogga någonting förens nu. Igår tittade vi på Idol och det var på tiden Rabih åkte ut alltså. Har inte tyckte om honom över huvudtaget och jag fattar inte att han kom så långt som han gjorde.

Har jobbat idag så jag är seg! Min mamma och syster ska stanna över en natt till. =) Så ikväll blir det Körslaget och sen förmodligen lite spelkväll. Var tänkt att vi skulle ha det igår, men Tindra var så uppspelt och somnade inte förrens halv tolv igår. (!?) Hur orkar hon?! Mina ögon går i kors medans hon är hur pigg som helst och springer runt och flamsar.

Tävligen kommer efter helgen, orkar inte fixa med den nu..

Kommentarer
Postat av: mia

jag håller med dig, Rabih var riktigt usel jämfört med de andra.. Har inte heller tyckt om honom en enda gång. Han kom säkert så långt för att alla små fjortisar röstar på honom.. ;)

2009-11-08 @ 20:45:07
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0