En fika på Strandbjörket...

Kom hem från stan för en stund sedan. Vi var först inne på en skoaffär och lyckades hitta en rätt så billiga och fina skor åt Tindra. Så nu har hon fått sig ett par sandaler. Sen hittade vi en morsdagpresent åt min mamma. Var även inne på HM och köpte en söt kjol och tröja till Tindra. Men knäppa jag tog helt fel storlek, trodde jag hade fått stl 86 med nu när jag kom hem såg jag att jag hade fått med mig en i stl 68! Haha! Det är Milians storlek det, men jag tror inte han vi ha en turkos tröja med rosa fågel och blomma på. Ska gå ner och byta den på måndag eller nån gång nästa vecka.

Sen träffade vi på Frida och Tuva på stan, vi gick tillsammans ner till Strandbjörket och där tog vi en fika och barnen fick äta sin lunch där. Men det gick bra för dom hade micro och allt där. Sen kom John också, så kollade vi på ankorna och alla fåglar som var där. Tindra tyckte det var jätte kul och villa fånga alla fåglar. =) Sen drog M och John för dom ska fiska idag igen, sen ska dom nog ner till Växjö Rock Festival. Jag och Frida lekte med barnen på den stora lekplatsen som är där. Jag kände lite frustration över att Tindra ville springa runt på egen hand samtidigt som jag inte kunde lämna vagnen då Milian låg där i. Det är mycket att hålla reda på när man har två små, men jag kan ju tänka mig hur det blir sen när båda går och dom springer åt farsitt håll. Hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0