Nåå, vad tycks?!

Jag har fixat och trixat i bloggen som ni kanske ser, och jag är väldigt nöjd måste jag säga. Vad tycks?! =)

Kvällen har varit lugn,
badade Tindra innan och jag var lite frusen jag med så det blev att jag hoppade i i badkaret jag med. Haha! Men det var härligt! Nu ligger iaf båda barnen och sover. M kommer inte hem ikväll, han skulle sova hos John som bor nere i stan, för han börjar jobba halv åtta imorgon och om han skulle sovit hemma hade han fått gått upp vid sex. Så jag var snäll och lät han sova där istället. Men det känns tomt här i lägenheten nu. Har suttit här framför datorn i en timme nu och jag börjar bli uttråkad!! 

Men så fick jag ett roligt mejl där det stod att jag hade vunnit tävligen från lilyochbrosan.se. Det gjorde min kväll så mycket mer roligare! =)



Glad Milian i sin söta dress från baby Gap i 100% ekologisk bomull.



Godnatt! 


Kommentarer
Postat av: Magdalena

superfint blev det i bloggen:)

2009-05-29 @ 11:20:17
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0