Elva små tänder...

Igår var det fullt upp. Magda kom ju efter ett nån gång. Vi tog en kopp te och stackars Tindra var jätte skrikig. Men det är inte så konstigt när hon hade feber. Magda kom ju med presenter åt båda barnen, en tröja och en skjorta åt Milian och en leksakstrumpet, gitarr och en ny ritboard. =) Tack snälla Magda! Sen åkte vi ner till stan och jag shoppade lite åt barnen, Milian fick ett par byxor, strumpr och en bibs och Tindra fick ett par jeans från Name it. Drog till City Gross och handlade mat. På kvällen blev det hockey och lite skitsnack. Hade väldigt trevligt fakstiskt, vi satt och snackade en massa minnen och kollade igenom alla festbilder från den tiden. Haha! Som man såg ut alltså!

Idag har jag inte mått så bra. Fick ont i halsen igårkväll och det har blivit värre idag. Känner mig även väldigt hängig! Inte alls kul, hoppas jag inte blir mer sjukare. Jag har ju varit sjuk till och från i två månader nu. Inte alls kul! Tindra har ingen feber längre iaf och hon är mycket piggare. I morse när jag skulle borsta hennes tänder fick jag kolla lite mer i hennes mun och jag kom fram till att hon har fått elva tänder nu. Fyra framtänder där uppe och fyra där nere, och tre hörntänder.

John är här ikväll och dom sitter och kollar på Hockey, ska snart vara social och sätta mig med dom hade jag tänkt, men ska först kolla runt bland bloggarna här. =)



Det här fick Milian av Magda. =)



Gårdagens shopping..

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Snygga kläder :)



Tänkte tipsa om en ny rolig tävling på min blogg: http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/fredag-och-tavlingsdags.html :)



Kram

2009-05-08 @ 14:16:42
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0