En liten händelse...

Det blev tyvärr ingen minigolf då tiden inte räkte till. Istället blev det en liten runda ner till affären och köpte lite gott till ikväll. Tindra fick smaska på en piggelin glass. Sen stannade vi till på lekplatsen här utanför så Tindra fick leka lite, medans vi satt i solen och njöt av det härliga vädret.



Smaskar på piggelin



Påväg mot lekplatsen



"Vad är detta för något?"



Sötnosen!



Det är kul att gunga tycker Tindra...



Super kul!

(Måste bara säga att jag är väldigt nöjd med kvaliten på bilderna då dom är tagna med min sunkiga kamera på mobilen. Ibland blir det jätte dåliga bilder, men ibland lyckas man!)


Måste bara berätta en rolig liten händelse. När vi kom hem började vi så smått med maten och M började plocka iordning och rullade in vagnen i gaderoben (vi har en väldigt stor gaderob i vår hall). Jag fick gå ner till affären igen för vi hade glömt att köpa köttbuljong. Medans jag hade varit borta hade M hört hur någon började gråta men fattade först inte vart det kom ifrån. Han gick in i gaderoben och där ligger lille Milian i beckmörkret inne i gaderoben och tycker inte alls att det är kul. Hehe! Stackaren! M trodde väl att jag hade tagit upp honom från vagnen när vi kom hem.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha näe stackaren.. inte lätt =)

2009-05-24 @ 20:18:01
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Nikita

Tänkte bara tipsa om en ny tävling hos mig,

vinn en valfri nova star mössa

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-en-valfri-nova-star-mossa.html

2009-05-25 @ 10:57:18
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0