Seg!!

Idag mår jag inte alls bra. Är trött, hängig, kallsvettas och har världens huvudvärk, nästintill migrän. Tog två alvedon innan, så det känns lite bättre, men är fortfarande väldigt seg. M jobbar ikväll, så det är jag och barnen. Hittills har det gått bra och dom är relativt lugna. Det är jag glad för. Tindra ligger och sover och lillen ligger här i sin babysitter och leker. =)

Ska strax börja med maten, det får bli något så simpelt som fiskpinnar och potatismos. Orkar inte stå och göra värsta middagen nu. Ikväll ska man väl kolla på semifinalen mellan Sverige och Ryssland. Usch vad jag känner mig seg alltså! Inget roligt blogginlägg det här alltså!


Skriver mer när jag är piggare...


Kommentarer
Postat av: Magdalena

bara ring om du behöver barnvakt gumman;) Krya på dig! Tror det är åska i luften med:/ Har också skallevärk:( BLÄÄ FÖR ISHOCKEY! Men milian tycker väl om det;)

2009-05-08 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0