Jäkla internet!!

Internet är jätte segt här hemma hos oss. Jag vet inte riktigt vad som har hänt men det har varit så dom tre senaste dagarna. Speciellt när jag ska in på blogg.se. Sjukt störande! =(  Det är därför jag inte har kunnat blogga så mycket dom senaste dagarna. Sen har vi gjort en del också. Igår träffade vi Frida och Tuva borta på lekplatsen, snackade lite och barnen fick leka. Våra barn har blivit så stora nu alltså! Jag kommer ihåg första gången vi träffades på stan. Då bara låg våra två små i vagnarna och sov och var lugna. Nu är det full fart på dom och man får nästan springe efter dom så dom inte smiter iväg. Hehe! =)

Idag var vi på BVC och mätte och vägde Milian. Han väger nu 5906 g och var 61,5 cm lång. Han väger ju bara 3,5 kilo mindre än storasyster. Hehe! Det är inte klokt vad han växer! Vi ska dit den 4/6 nästa gång, och då ska han vaccineras den lille stackaren. Sen när vi kom hem började M att färga håret på mig. Och gissa vilken färg?! Jo, RÖTT!! Hehe. Kände att jag behövde förnya mig lite, och är så trött på att färga mitt hår svart då det blir mörkbrunt efter bara några tvättar. Men jag är faktiskt rätt nöjd måste jag säga. Men det behövs fler färgningar om det ska bli riktigt rött. Nu är det mer rött i hårbotten och vinrött nere i topparna. Kan ju ta en bild och visa här på bloggen, när jag får tid. Har tänkt att klippa mig ganska snart också. =)

Sen har Magda varit här också, och vi har spenderat kvällen tillsammans. =) Alltid lika kul att ha dig här gumman, trivs så med dig! Nä, nu skriker lillen efter mat, ammningsdax...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tycker det är kul att få vara hos er bejb=)

2009-05-13 @ 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0