Jag har en friluftsmänniska till sambo...

Nu har jag hunnit med att diska, dammsuga och slänge in en maskin tvätt. Tindra sover lunch och M kom nog hem vilken sekund som helst. Han blev inringd från jobbet imorse och var tvungen att jobba, han ska jobba imorgon också. Men det är bara bra, vi behöver alla pengar vi kan få just nu när M inte har något fast jobb, och inte jobar så ofta i kyrkan.
Sen ska han och John iväg och fiska tror jag. Hehe! Det ska bli kul och se om M tycker det är roligt. Han är inte direkt den typiske friluftsmänniskan.

Nu ska jag vika en stor hög med ren tvätt som ligger och svämmar över i tvättkorgen, sen när barnen har vaknat ska vi gå ut en liten runda ner till affären. Jag hade visst fått ett paket som jag måste hämta ut. Är ganska säker på att det är vårt fina kollage. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0