Ikväll hejjar vi på Sverige, eller?!

Vi har bara tagit det lungt idag, spelade lite Xbox med Rasmus och Lillan innan. Vid två åkte dom hem. Sen har M varit iväg och kollat på fotboll, medans jag har varit hemma och myst med barnen. Nu håller vi på och göra oss iordning. Vi ska hem till Ms föräldrar äta god mat och kolla på Melodifestivalen. Så vad tror ni nu då? Har Sverige någon chans ikväll? Om jag ska vara ärlig tror jag inte att det kommer gå så bra för oss, men man slutar ju aldrig hoppas iaf. Och visst kommer man fortfarande hejja på Sverige och kanske Finland och England med, då M och jag har våra rötter därifrån också. =)

Ha en trevlig lördagskväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0