God eftermiddag!

Grattis till Norge ska man väl säga,
både till vinsten i Eurovision och på deras nationaldag som är idag. Dubbelt firande för dom! Men allvarligt talat, jag tyckte inte alls låten var bra och jag fattar inte riktigt hur den kunde slå poäng rekord!?

Vi stannade över hos Ms föräldrar för det hade blivit alldeles för sent för barnen annars. Så vi kom hem för en stund sedan. Jag och M snabbstädade lägenheten och det ser riktigt rent ut nu. Vi var väldigt effektiva! Tindra somnade för en halvtimme sen och M är iväg just nu och kollar på forboll. Milian sitter här och leker för fullt i sin babysitter. Han har börjat greppa okontrollerat om leksakerna. =) Och föresten jag har ju glömt att berätta att för några dagar sedan vände han sig för första gången från rygg till mage. Han låg på ett täcke i soffan och det kanske var lite slutning neråt som hjälpte honom lite, men inte mycket. Han är så duktig och det är sjukt vad det går snabbt nu!



Milian på BB (med spya på armen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0