Ett litet paket...

Idag har vi hunnit med mycket trots att det är långt kvar av denna dagen. Imorse när jag vaknade hade jag jätte värk i magen och jag mådde illa, vet inte vad det var. Kan det ha varit världens mensvärk tro? Tog två alvedon sen gick det över. Men jag är väldigt seg idag. Gick upp och åt frukost, efter frukosten badade vi båda barnen. Milian deckade direkt efter han kommit upp med en flaska ersättning i munnen. Tindra somnade precis i soffan. Och jag har hunnit stryka en del tvätt (skit tråkigt!), plocka undan och håller på att tvätta också. M har rensat allt i hans gaderob nu och det är en massa som ska slängas och göras av med. Tror vi ger bort det till röda korset eller liknande. Jag tycker iaf att istället för att slänga alla ens kläder så kan man skänka bort dom dit istället, så får någon annan lycka för dom!


Jag fick en trevlig överraskning när jag hämtade posten idag. Min kära Farmor hade skickat en litet paket till oss, och det innehöll en slipoverväst och tillhörande body till Milian. Jätte söt var det! Ska ringa och tacka henne ikväll! =)  



Kommentarer
Postat av: oskar

hej! E du sugen på att tävla så titta in på min blogg den här veckan så har du chans att vinna 2 biobiljetter.



Ha det gott

Oskar

2009-05-20 @ 14:50:17
URL: http://i-love-china.bloggagratis.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Tänkte tipsa om att jag startat igång en ny tävling http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/tavla-om-en-valfri-t-shirt-fran-rockefella.html :)

2009-05-20 @ 20:23:04
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0