Besök på Vårdcentralen...

Igår var ingen rolig dag! Ganska så direkt efter jag skrev mitt sista inlägg här på bloggen igår, så fick jag tillbaka värken i magen. Fast den här gången var det 10 000 gånger värre. Vred och vände mig i sängen för att det gjorde så ont! M var nära på att ringa ambulans! Jag tog en Ipren och försökte lugna ner mig, låg och kallsvettades. M ringde Vårdcentralen och dom sa att dom skulle ringa tillbaks om en kvart, *pts* BULLSHIT! Vi åkte ner dit istället, men lagom tills vi fick hjälp hade iprenen värkat och jag hade inte lika ont i magen. Fick sitta och vänta i tre timmar, och självklart kunde dom inte säga vad det hade kunnat varit. När vi kom ut från Vårdcentralen såg vi att dom hade ringt där ifrån en timme och tjugo minuter senare än vad dom sa att dom skulle. Jag blir så trött!


Men iaf, har inte haft ont i magen alls sen dess. Och igår kväll när vi hade kommit hem skulle M lämna sin syster som hade suttit barnvakt under tiden. Tack snälla du! Lite senare ringer det på dörren och där står M med en hel skara folk och lilla Magda stod där med. Hehe! Det var en trevlig överraskning! =) Vi hade det trevligt igår, förutom att alla killar dissade oss och skulle iväg till krogen medans vi fick vara hemma och passa barnen. Jag var ju inte sugen på att dra ut, men det hade varit trevligare om dom hade kunnat stanna. Så jag och Magda satt uppe och snackade skit och ett tag höll jag på att somna framför tvn. Strax innan två kom dom hem och då var det bums i säng, för jag var astrött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, snart e de vår tur att ut och festa, så grabbarna kan sitta barnvakt;) Tack för en trevlig kväll/natt/dag:)

2009-05-21 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0