"Belle!"

Isabelle ringde och frågade om hon och en kompis kunde komma över en stund och leka med barnen. Självklart sa jag. När jag sen berättade för Tindra att Isabelle snart skulle komma gick hon runt i lägenheten och ropade "Belle", "BELLE!".

Dom är ute och leker nu, det har varit åska och muligt ute, men nu var det lite uppehåll så dom passade på att gå ut nu. Och jag passar självklart på att sätta mig vid datorn och blogga och kika runt. Sitter och lyssnar på Hardcore Superstars nya album. Dom har streamat hela skivan på deras myspace sida. Nice! =) På Tisdag börjar Sweden Rock och det är tredje året på rad som jag inte är på plats, lite segt! Men jag har väldens gulligaste och underbaraste barn så det gör inget!


Det skiljer inte mycket i storleken mellan dom nu.



Kramar lillebror



Syskonkärlek! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0