Möblerat om för fullt...

Inatt ammades Milian vid 00.30, 04.00, 06.30 och 09.00 sen gick vi upp och åt frukost. Tindra är galen, hon åt två och en halv macka till frukost imorse. Vadå matvrak?! Haha! =) Sen efter frukosten fick M den goda iden att vi skulle möblera om lite och byta rum mellan Tindras rum och arbetsrummet. Tindra behöver ju lite större rum nu och sen när lillebror och hon ska dela rum hade det absolut inte funkat med att dom skulle ha det lille rummet. Så idag har vi fixat och donat en massa med det, och nu är vi äntligen klara. Och det blev väldigt bra måste jag säga.

Ms farfar och farmor var här innan också och hälsade på, vi tog en fika och snackade lite. Sen vid halv sex kom mamma och vi åt Tacos för en stund sedan. Och precis kom G och lite senare kommer Alle också. Dom ska dricka lite öl och ha "killkväll". Jag själv ska kolla på finalen i Lets Dance. =) Jag hejjar nog på Laila Bagge..

Imorgon ska vi till Värnamo, Ms mormor fyller år och ska ha kalas. Så vi komme rnog att vara där större delen av dagen.
Nu måste jag amma Milian..

Hoppas ni får en bra fredagkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0