Ett litet tält...

Idag har vi varit och handlat på City Gross. Köpte mat för veckan och köpte också ett litet lektält åt Tindra. Vi har länge velat köpa ett sånt till henne, och tältet kostade bara 100 spänn så var bara tvugna att köpa det åt henne, eller ja det är ju tänkt att Milian också ska få leka där när han blir lite större. =) Efter vi hade varit på City Gross körde vi in om på Max och åt. Tindra fick smaka på pommes.

Nu ligger båda barnen och sover och vi har precis ätit jag och M. Jag har lite småont i huvudet och känner mig lite småfebrig, men jag tror inte det är mjölkstockning den här gången. För jag har inga knölar i brösten och Milian har ammats ofta idag. Hoppas det bara är lite huvudvärk och att jag inte börjar bli sjuk!

Vi hade egentligen tid på BVC idag med Milian, men yrpanna som jag är så hade jag helt glömt bort detta. Bitte ringde ju upp mig och vi bokade en ny tid klockan 13.30 imorgon. Så då ska vi checka vikten och längden, och se så han går upp som han ska. Jag tycker det är lite svårt det här med ammning, man vet ju inte exakt hur mycket dom får i sig. Men Milian verkar vara en nöjd och glad bebis så. Och det är ju absolut iget fel på hans aptit, han ammas var tredje timme på dagen och mer intensivare på kvällarna. Och på nätterna sover han bra, han ammas runt 21.00, 00.00, 04.00 och 08.30. Han har kommit in i lite rutiner och vill ammas ungefär vid samma tidpunkter på dygnet, vilket är skönt för mig.



Tindra och hennes nya tält...



Här inne kan man myyysa. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0