BB-bilden!!

Idag har vi tagit vår BB-bild, och med tanke på att man hade två barn att hålla reda på så gick det väldigt bra. Tindra var inte rädd för fotografen trots att han var en gammal gubbe. Hon har ju haft en tendens att vara lite rädda för just "sånna". Men han fick henne till och med att le på kortet. =) Milian var först lite gnällig och vi fick trixa och fixa lite och fick dra bort nappen snabbt och fotografen fick snabbt ta så många kort som han hann innan Milian började gråta. Men efter ett tag blev han lugn och somnade. Jag fick skit ont i armarna, jag skulle hålla han på någon konstigt sett och satt så i nästan en halvtimme. Puuh! Vi fick med oss en provbild som han brände ner på en cd skiva åt oss. Vi ska nog dit igen när Milian är runt sex månader och ta fler bilder. Det var visst gratis det också. =)
Vi får se när vi hamnar i tidningen, han kunde inte riktigt svara på det. Men inom en snar framtid iaf, så nu får ni hålla utkick!!

Just nu är jag hemma med båda barnen själv. M är och jobbar i kyrkan bara någon timme ikväll, tror han skulle vara hemma innan nio. Tindra blev jätte ledsen nu när han gick. Hon sitter i mitt knä just nu och vill hjälpa mamma med att skriva. Min lilla sötnos!


Här har ni provbilen:


The Family. =)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ni är så fina!:)

2009-03-30 @ 19:15:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Magdalena

Vad ni är fina!:)

2009-03-30 @ 19:21:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

vilken fin bild! =)

2009-03-30 @ 21:53:47
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0