Helgen har varit bra...

Förlåt för dålig uppdatering, men hela lördagen var full rulle och sen igår var jag för trött för att sitta framför datorn.

Som sagt jag och Tindra tog bussen ganska tidigt i lördags ner till stan och mötte upp min mamma, Rasmus och Victoria. Sen var det shopping som stod på schemat med stora bokstäver. Hehe! Köpte en del kläder åt Tindra, en sett med tunika och byxor, en söt tröja/tunika med tillhörande leggins, strumpor och en vårjacka. Köpte också en KISS body till lillebror och två par strumpr. =) Vi tog en fika inne på Coretto eller vad det heter. Och sen gick vi till BR och Tindra fick gå själv dit, det gick jätte bra. Det var en massa barn som var där inne och sprang omkring och lekte och Tindra ville ju självklart också vara med och leka. Det tyckte hon var jätte kul! =) Köpte en leksak åt henne med. Shoppade nog upp 600 spänn, men det är ju inte så ofta man gör det så...

Sen på kvällen kom Frida, Victor och Tuva. Kollade på Robinson och Jag vet vad gjorde förra lördagen. Helt okej program. Hade en trevlig lördagkväll och så. Igår gjorde vi inte så mycket. Milian var skit jobbig natten till igår, han ville ammas varannan timme och jag fick inte mycket till sömn. Så söndagen gick åt att vila upp mig så gott jag kunde.

Idag har jag småstädat lite här hemma, håller på och tvättar och lite så. Jag bakade Chokladbollar innan också som vi ska mumsa på sen. =) Just nu är Isabelle här och leker med Tindra. Och nu ska jag amma Milian igen..


Tindra och Milian låg och mös ihop i babygymmer innan. Dom var såå söta! =)



Våra solstrålar



Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0