Själv med båda barnen...

Det blev aldrig något bloggandet igår. Jag var ju först uppe på BVC med Milian och skulle väga honom, men han hade inte gått upp något sen i Onsdags. Så vi ska väga han igen på Måndag istället. Vi måste ju se så han går upp som han ska. Så jag hoppas värkligen att han har gjort det! Annars funkar amningen bra tycker jag. Han vill ha mat var tredje timme ungefär, och ibland oftare.

Sen igårkväll kom Frida, Victor och Tuva och hälsade på. Tindra fick en liten docka från Tuva i 1-års present. =) Jag och Frida satt mest och pratade bebis och förlossning och lite sånt. Hehe! Medans Tindra och Tuva lekte med varann och M och Victor roade sig vid datorn. Det var en trevlig kväll och Tindra var så trött att hon somnade i Fridas famn. =)

Just nu är jag själv med båda barnen, det är Liverpoolmatch idag vid två som M absolut inte fick missa. Men mamma kommer snart så jag klarar mig. Måste ju prova på lite hur det är att vara själv med båda barnen också, så jag kommer att vara det sen. Föresten M ska nog ta ut sin föräldraledighet för Tindra en månad, så han kommer att vara hemma nu en månad till och det känns jätte skönt! =)

Ikväll blir det Melodifestivalen iaf, med gott att äta till. =) Ha en bra lördag...


En förlossningsberättelse kommer så snart jag har tid. Ska försöka ge mig på den nästa vecka någon gång. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0