Första mötet med lillebror här hemma...

Första dygnet hemma är avklarat och det har gått jätte bra och varit jätte mysigt. Idag vid tre kom Tindra hem från mormor och fick hälsa på sin lillebror för första gången på hemmaplan. Hon är väldigt nyfiken på honom och peckar på han och fnissar. Vi har ännu inte märkt av någon svartsjuka än och det är ju skönt. Det ska bli mer instressant och se hur det går när jag är själv med dom båda.

Idag har vi städat en del, för att vi ska slippa städa allt imorgon. Tindras kalas är ju imorgon och gästerna kommer att komma vid tre. Så vi har några timmar på oss imorgon också och fixa och dona med allt. Ikväll kom Ms familj och hälsade på och hans pappa fick se den lille för första gången. Han har ju varit i uppsala och jobbat hela veckan. Lillkillen fick kläder och Tindra fick en bok. =)

Nu ligger hela vår "lilla familj" i sängen, jag har precis ammat den lille och nu ligger båda barnen och sover. Jag och M ska kolla på "The day the earth stod still" och förhoppningsvisst lyckas jag hålla mig vaken till slutet. =)


Första mötet med lillebror här hemma...



Där är lillebror...



En liten...

Kommentarer
Postat av: Mia

Så skönt att det går så bra hittills! Och jag håller klart tummarna för att det ska fortsätta göra det =)

Jag är så avis på dig just nu, vill också ha min lille pojk nu.. =)

2009-03-07 @ 23:23:39
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas Tindra har en bra födelsedag, grattis till den lilla sötnosen =)

2009-03-09 @ 14:03:13
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: rebecka

sååå söt han är<3<3<3

2009-03-21 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0