Bortkomna strumpor...

Frida och Tuva kom på besök innan ikväll, dom lekte lite och vi kollade på Unga Mödrar tillsammans. =) Det ska ju tydligen börja en liknande serie om unga mödrar fast i Sverige nu den 1:a April. Och det får man ju absolut inte missa! Hehe! Nu under kvällen har jag haft lite ont i huvudet och tog tempen för att kolla och ja, jag har fått lite feber igen, och jag hade en liten knöl på ena bröstet. Mjölkstockning igen! Så nu har jag ammat och nästan tvingat i Milian bröstet hela kvällen och jag tycker att jag redan mår bättre. Får hoppas att det inte blir värre nu!

Det blir visst inget shopping imorgon, det fick bli till helgen istället. Ska passa på att köpa en vårjacka åt Tindra då, och lite kläder. Den lille behöver strumpor, han har redan blivit av med två stycken och nu har vi alltså två udda par. Så störande, och har verkligen ingen anning var dom har tagit vägen. Vilka bekymmer jag har va?! =)

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen. Jag och M ska nog kolla på någon film och mysa med vår son. Tindra ligger så sött i sin säng och sover...

Kommentarer
Postat av: Mia

aha, ja det blir väl lätt så att de små liven vill ha ens uppmärksamhet när man är som mest upptagen =)

åh jag längtar sååå efter min lille pojk nu, hoppas han vill komma ut snart =) längtar ju inte direkt mindre när man ser din sötnos ju =)

2009-03-17 @ 14:11:26
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0