Är våren påväg?

Tindra och jag har lekt en massa i hennes rum hela förmiddagen.
M är nere på stan och fixar en massa, han ska se om han kan ta ut sina pappadagar nu i en månad utan att vi får ekonomisk kris. Isåfall ska han göra det och det hade kännts jätte bra tycker jag! =) Det är strålande väder ute och jag är lite sugen på att gå ut en runda, undrar om det är lika varmt som det ser ut att vara?! Ska vänta tills Milian vaknar och vill ha mat, sedan går vi nog ut en sväng. Våren får gärna titta fram nu och stanna kvar, ingen mer snö tack!

Lek och stoj:


Tindra i sitt rum.



Kan man vara sötare?



Pratar i telefon.




"Hum... Hur funkar det här?"



"Jag vill upp i sängen"



"Nä nu vill jag sitta på min bil istället"



Hon kan sätta sig på bilen alldeles själv nu.
"Klappa händerna"



"Nä mamma, nu vill jag inte vara med på fler kort!" =)

Kommentarer
Postat av: kamilla

Vilka underbara bilder...

Jättekul att läsa hur det är att ha två små barn...

Vi tänkte komma upp och hälsa på, påskhelgen har ni nåt plannerat då??

kramar från oss.

kolla gärna in vår blogg om du har tid över

kammisen.blogspot.com

2009-03-18 @ 14:01:40
URL: http://kammisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0