Vi grät en skvätt igår...

Igår städade vi hela förmiddagen sen kom Magda på besök. Alltid lika trevligt! =) Vi var nere i stan en runda och jag bytade en tröja mot en söt kjol åt Tindra. =) M var iväg en stund på pubben med John och Bosko, medans vi tjejer var hemma med barnen och kollade på tv. Såg världens sorligaste och en av dom bästa filmerna på länge: Eight Below. Fy så bra den va! Både jag och Magda satt med tårar i ögonen. Fast den slår inte Marley and Me när jag och M såg den. Båda två låg i sängen och storgrät och det sprytade tårar från våra ögon! Haha!  Och M är inte den som brukar gråta. Har ni inte sett den så rekomederar jag den verkligen! Fast jag varnar för ett blött öga, eller två...



Så fin!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Shit, jag börjar gråta bara jag ser hunden du lagt upp:( Haha. Måste se den filmen ni pratar om:) Tack för igår, alltid superkul att vara med dig! <3

2009-06-06 @ 17:15:18
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0