En trevlig dag!

Nu gick  M precis, han ska på födelsedagsfest. Tindra somnade redan vid halv åtta och hon sov inget alls under dagen. Så jag hoppas att hon sover resten av kvällen/natten. Idag har vi gjort en del faktiskt, vi gick och mötte upp M vid Hydro macken. Vi tog varsin glass och satte oss i gräset och njöt.

Gick vidare hemåt och stannade till på lekplatsen utanför oss.
Där fick Tindra leka av sig lite och Milian fick komma upp från vagnen och ligga på min tröja på gräset i skuggan och kolla upp mot trädet. =) När vi kom hem satte jag igång och började städa lite, dammsuga, diska  och vika tvätt och tvätta. M gjorde god pannasås = Italiensk grädde som man kan göra jätte god sås på. Jag gjorde chokladbollar för en stund sedan, och nu sitter jag här. =) Det är skit på tvn hela kvällen, så det blir nog att jag spenderar min kväll framför datorn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0