Pappa är leka, Mamma är sköta...

Idag har det varit en lugn dag! M har varit hemma hela dagen och det har kännts bra. Han har ju jobbat så himla mycket dom senaste dagarna. Han har ju knappt träffat barnen i vaket tillstånd. Han ska nog vara hemma imorgon också, och då hoppas jag att det blir finare väder, så vi kan gå ut en runda hela familjen.

Jag fattar inte hur Tindra orkar. Vi sov lite längre idag och sov ut ordentligt till tio. Tindra har inte sovit middag alls idag, och hon är fortfarande igång?! Kan det vara för att pappa är hemma? Hon brukar bli mer uppstressad och hon har en pappa som gärna vill kela och stoja. Pappa är lek och mamma är sköta och gosa.

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hejsan

Du har anmält dig till min tävling,och de tycker jag är roligt du gjort.

De jag kommer göra är att notera alla som anmält sig.Sen kommer jag dra vinnarna, blir 3 st vinnare. Jag ville bara meddela detta.

Jag önskar dig en fin dag

2009-06-21 @ 01:34:19
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0