Lite shopping...

Vi kom hem för en stund sedan, jag och mamma. Det var skönt att få komma ut en stund själv och gå i affärer och äta lunch och slippa tänka på bajsblöjan som måste bytas, torka spya och dyligt. Det blev lite shopping. Rean har ju tagit fart ännu mer nu och det fylls på med nya varor hela tiden tycker jag. Fast på H&M var det väldigt uttömt. Var inne på vartenda barnbutik i stan typ. Var först inne på H&M och köpte ett bar beiga byxor åt Tindra, och tack vare att jag hade en rabatthäfte med mig fick jag den 50 % billigare.

Var inne på Pirajja och där fick Milian en Nova Star t-shirt från förra årets kollektion från mamma. Köpte tre par strumpbyxor år Tindra med, för det behövde hon verkligen! Hon har växt ifrån alla andra här hemma. Sen köpte mamma en bok till Tindra inne på BR. Sist var vi inne på Krokodilia, jag har aldrig varit där förr. Men nu när dom hade upp till 50% rea så var man ju tvungen att kolla vad det fanns för kul där. Åh, det fanns så mycket fint där och jag skulle kunna handla upp tusenlappar där inne, om man ändå vore så rik! Jag hittade iaf en tröja åt Tindra och en söt t-shirt åt Milian. Båda från Mexx, och fick belata endats 79 kr för båda plaggen. Vilket kap! Mamma köpte en jätte söt  liten väska åt Tindra med.

Nu sover Tindra, hon har inte sovit alls på hela dagen så ska låta henne sova i tio min till. Sen ska vi börja med maten, det blir Lax, potatis, hollandiesås och ärtor. Gott gott! Vet inte om M kommer hem efter jobbet, han kanske skulle dra ut eller hem till hans bror. Mamma ska dra vid åtta för hon ska jobba inatt.



Byxor från H&M
Strumpbyxor från kapp Ahl, Ta tre belata för två.



Detta fick Tindra från mormor.



Beige T-shirt från Nova Star
Roströd tröja från Mexx
Vit T-shirt från Mexx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0