Trista dumma vädet!!

Idag sov vi ut till tio, vilket var otroligt skönt! Mamma och dom sov över här och är fortfarande kvar, men dom ska hem strax. M kommer strax hem han blev inringd för att jobba idag igen. Det är så trist väder ute att jag bara har lust att lägga mig under mitt täcke och sova bort hela dagen. Men idag kommer Magda och vi ska partaja lite! =) Just nu är jag inte så värst sugen på det tack vare det dumma vädret. Men vi får se om vi drar ut, vi kanske bara sitter här hemma och smuttar lite på Sambucan och snackar skit. Det kommer bli trevligt hur som helst...
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter hur trevligt som helst med lite fest ju ;) Vad roligt att ni kommer ner! Klart att vi ska ses då! jag får ju ta mig till ystad såklart :) vad roligt med camping :) Hör av dig när du kommer ner :) PUSS

2009-06-13 @ 14:37:34
Postat av: Nikita

Eftersom du vart med och tävlat i min blogg tidigare tänkte ja tipsa om en tävling där du kan vinna presentkort hos mykidoo värt 500:-

jättefina kläder, leksaker, äta sköta



Du tävlar Här:

http://nikital.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-500-hos-mykidoo.html

2009-06-14 @ 18:40:27
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0