Stor pojk!

Inget bloggande på nästan två dygn. De är illa det. Men dom två senaste dagarna har jag inte alls mått bra. Har haft så ont i magen och legat och kallsvettats. Jobbigt och jag vet inte vad det kan ha berott på. Men nu mår jag mycket bättre, fast jag är väldigt trött och seg! Vilket inte är så konstigt då man knappt har sovit dom två senaste nätterna.

Idag hade vi tid klockan tjugo i tolv på BVC. Det gick bra förutom att Milian fick TVÅ sprutor idag, vilket inte alls var populärt. Dom små får ju två 3 månaders sprutor nu från och med 1 januari 2009. Den nya är mot hjärnhinneinflamation och nått mer som jag inte kommer ihåg. Storviktaren Milian väger nu 6690 g och är 63 cm lång. Vilket märks i både blöjor och kläder. Det är precis så han kan ha stl 62 i kläder och stl 2 i blöjor. Nästa gång vi handlar blöjor får vi köpa stl 3 till honom. Han växer till sig vääldigt bra! =)


Min stora lilla grabb! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0