Sjön kallar...

Igår var vi knappt hemma. Var först på stranden hela eftermiddagen. Jag lagade pannkakor utan ägg, så Tindra också kunde äta dom. Sen tog vi med oss dom som blev över, och stack ner till sjön. Vi var där från halv två till halv sex, och det var elt underbart. När vi kom hem var vi hemma och duschade lite snabbt sen drog vi hem till Ms föräldrar och åt Heta räkor. Så vi var hemma sent igår och jag orkade inte sätta mig vid datorn. Nu håller vi på och göra oss iordning för att gå ner till sjön idag igen. Det är super fint väder ute så man får ju passa på! Här kommer lite bilder från igår:


"Titta mamma!"



"Hästar!"



Dricka vatten är viktigt!



Nu ska jag gå och bada!



Att leka med sanden är kul.



Gräva i sanden!



Lillebror njuter i skuggan!



Sötnosen!



Sen var det dags för mat...



Och dricka!

Kommentarer
Postat av: issa

ååh vad söta dem är!!

2009-06-29 @ 13:39:50
Postat av: Linda

Aww guud vad söta :) När kommer ni ner till Ystad?

2009-06-29 @ 15:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0