"In the Pocket baby"

Jag blev lite småchokad när Milian väckte mig och jag kollade på klockan. Den var halv nio! Milian sov alltså igenom hela natten och sov länge dessutom. Åh så härligt det var! Jag känner mig riktigt pigg och utvilad idag. Så det blev en lite senare frukost idag, men nu är vi iordning gjorda och allt. Bara jag som ska sminka mig och dyligt.

M jobbar idag. Han blev uppringd av Fredrik som undrade om han kunde köra lite jordgubbar, som han gjorde förra året. Och visst kunde han det, så han är borta och kör i Halmstad nu. Han fick gå upp vid fem imorse. Sen vid ett ska han på arbetsintervju på Hovsgård. Dom sökte personal nu till sommaren och det ser ganska ljust ut. Så från att gå med ett extra jobb nu i sommar så har han nu förmodligen tre jobb. Vilket känns otroligt skönt för nu slipper vi oroa oss över ekonomin.

En anna rolig sak är att jag såg att jag vunnit en till tävling, denna gången hos Studentmamman. Där vann jag en "In the Pocket Baby" från inneonline.se. Hur smart grej som helst! Och den kommer komma till mycket användning framöver. Perfekt att ha med sig nu när vi ska campa också!


Hopvikbar barnstol



"In the pocket baby är en jättesmart portabel barnstol! Passar på alla café och matstolar och är en av marknadens bästa. Barnet sitter "tajt" i sitsen och därmed säkert på stolen. Tillverkad av laminerad ripstopväv med förstärkta sömmar där belastningen är hög. Ihopvikt blir sitsen liten som en pocketbok. Kan användas från ca 6 månader upp till 2 år."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0