Ett litet paket...

Idag fick jag ett paket i brevlådan, och det var den trevliga vinsten från www.dockklader.se. Jag vann ju ett presentkort på 250 kr och för det köpte jag en långärmad tröja och två T-shirts. Och jag blev mer än nöjd. Tyckte hon hade sytt upp väldigt mycket fint och till ett otroligt bra pris. Annars brukar kläder som sys upp i liten upplaga kosta mycket. Mycket av det hon hade var Unisex också, vilket är jätte bra, för då kan Milian få ärva kläderna sen. Så tack så hemskt mycket ännu en gång! =)



Nu väntar jag bara ytterligare på tre paket från posten. Ett från barntrygget som jag vann i en bloggtävling, en traderavinst och sen ytterligare ett pris som jag vann, men som jag ej kan berätta eller visa vad det är, då jag ska ge bort det till någon av mina nära och kära. Och jag vet att den personen läser min blogg. Hehe! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0